Logistika

Logistikos procesų optimizavimas gali lemti reikšmingus pokyčius visoje logistikos grandinėje nuo gamintojų, tiekėjų iki galutinio vartotojo. Operatyvus prekių priėmimo, paskirstymo ir pristatymo valdymas, sandėlio funkcionalumas ir efektyvus procesų koordinavimas – šiandien įgyvendinami pasitelkus gerąją praktiką ir modernius technologinius sprendimus.

„Wedev.lt“ komanda, remdamasi savo žiniomis ir patirtimi, gali pasiūlyti individualiai pritaikytą IT sprendimą kiekvienam logistikos ar sandėliavimo įmonės verslui. Atsižvelgdami į kliento pageidaujamus kriterijus, įmonės dydį, darbuotojų skaičių, užsakymų apimtis ir kitus susijusius veiksnius, sukuriame ir įdiegiame personalizuotą logistikos ar sandėliavimo sistemą, apmokome darbuotojus bei nuolatos prižiūrime, kad sistema veiktų tinkamai ir būtų tobulinama.

Kokia nauda logistikos verslui, įdiegus sandėlio valdymo ar kitą pasirinktą sistemą? Sumažėja sandėliavimo išlaidos; patogu sekti inventoriaus (prekių ar krovinių) likučius; efektyvesnis sandėlio veiklos procesų ir darbuotojų darbo koordinavimas.

Mūsų siūlomi sprendimai:

  • Unikalios logistikos verslo valdymo sistemos, kuriose integruoti pasirinkti individualiam verslui būdingi programų ir funkcijų tipai.
  • Sandėlio valdymo sistemos.
  • Darbuotojų ir jų darbo laiko apskaitos sistemos.
  • Verslo valdymo sistemos integracija su apskaitos ar kita pasirinkta programa.
  • Jūsų logistikos įmonės esamų procesų įvertinimas ir sprendimai, kaip juos skaitmenizuoti ir automatizuoti.

Ieškote patikimo IT partnerio?

Norėdami gauti jūsų poreikius atitinkantį IT sprendimo pasiūlymą, užpildykite kliento anketą arba susisiekite nurodytu telefonu, el. paštu. Gaukite pasiūlymą per 24 val. !