Logistikos procesų optimizavimas gali lemti reikšmingus pokyčius visoje logistikos grandinėje nuo gamintojų, tiekėjų iki galutinio vartotojo. Operatyvus prekių priėmimo, paskirstymo ir pristatymo valdymas, sandėlio funkcionalumas ir efektyvus procesų koordinavimas – šiandien įgyvendinami pasitelkus gerąją praktiką ir modernius technologinius sprendimus.
„Wedev.lt“ komanda, remdamasi savo žiniomis ir patirtimi, gali pasiūlyti individualiai pritaikytą IT sprendimą kiekvienam logistikos ar sandėliavimo įmonės verslui. Atsižvelgdami į kliento pageidaujamus kriterijus, įmonės dydį, darbuotojų skaičių, užsakymų apimtis ir kitus susijusius veiksnius, sukuriame ir įdiegiame personalizuotą logistikos ar sandėliavimo sistemą, apmokome darbuotojus bei nuolatos prižiūrime, kad sistema veiktų tinkamai ir būtų tobulinama.
Kokia nauda logistikos verslui, įdiegus sandėlio valdymo ar kitą pasirinktą sistemą? Sumažėja sandėliavimo išlaidos; patogu sekti inventoriaus (prekių ar krovinių) likučius; efektyvesnis sandėlio veiklos procesų ir darbuotojų darbo koordinavimas.
Mūsų siūlomi sprendimai: